GTranslate

Czech Bulgarian Chinese (Traditional) Croatian Danish Dutch English Estonian Finnish French Greek Hungarian Italian Japanese Norwegian Polish Russian Spanish Swedish Ukrainian Vietnamese

Partneři

VÝLETY

Městská památková zóna Nové Město na Moravě

Popis:

Historické jádro města tvoří značně protáhlé, poněkud nepravidelné obdelníkové Vratislavovo náměstí. Zástavbu městské památkové zóny představují podélně řazené, zejména jednopatrové domy, ...

Obrázková cesta lesem Ochoza

V lese Ochoza na okraji Nového Městě na Moravě visí na stromech osm obrázků, jejichž motivy čerpají jak z místní historie, tak z legend a pověstí. Cesta za obrázky je značena (žlutočervený úhlopříčně rozdělený čtverec) a ...

Červený okruh

Popis:

Trasa vhodná pro trénink na kolečkových lyžích či in-line bruslích s převýšením 36 m. Méně zkušeným bruslařům/lyžařům doporučujeme využít 400m dlouhý ovál přímo na stadionu Vysočina Areny.

Prosíme, dodržujte směr jízdy naznačený bílými šipkami na asfaltu. V zájmu vlastní bezpečnosti a bezpečnosti dalších návštěvníků se nikdy ...

Daleké výhledy a Zuberský rybník

Popis:

Nové Město, nádraží ČD – Zubří – Zuberský rybník – památník zastřelení posledního vlka na Vysočině – Roženecké paseky, vyhlídka (Kamenice) – Koníkov (naučná stezka Metodka) – Koníkov - vyhlídka ...

Hnědý okruh

Trasa vhodná pro trénink na kolečkových lyžích či in-line bruslích s převýšením 63 m. Méně zkušeným bruslařům/lyžařům doporučujeme využít 400m dlouhý ovál přímo na stadionu Vysočina Areny.

Jimramovský okruh

Popis:

Trasa vede v upravených stopách pro klasiku. Na trase se na několika místech otevírají překrásné výhledy do údolí Fryšávky i Věcovského potoka.

K rybníkům Medlov a Sykovec

Cyklistický výlet k nejznámějším rekreačním oblastem Novoměstska. K rybníkům Medlov a Sykovec. Trasa dlouhá necelých 17 km je určena pro treková a horská kola. Na trase je možnost několika zastavení s občerstvením.

Lázeňská desítka

Popis:

Vyrážíme od lázní směr Billa a na rohu vlevo podél dřevěného plotu přiběhneme k hlavní silnici a přes přechod a doprava se dáme dolů na ulici Jánskou (ulice má svůj znak i vlajku, dominuje čtvrti, která nese hrdě název Zasranec). Kolem hospody Za vodou se dáme u kašnou s dvěma ústími spodní cestou až ke kapličce sv. Jána a vyběhneme si vlevo ...

Městská památková zóna Jimramov

Historiské jádro městyse se soustřeďuje kolem dlouhého a úzkého náměstí nálevkovitého tvaru, kterým kdysi procházela stará stezka jdoucí proti proudu řeky Svratky od Dalešína. Většina domů se dnes honosí fasádami v ...